دانلود گزارش کارآموزی و طرحهای کارآفرینی

دانلود گزارش کارآموزی و طرحهای کارآفرینی

دانلود گزارش کارآموزی و طرحهای کارآفرینی

دانلود گزارش کارآموزی و طرحهای کارآفرینی

دانلود پروژه صنعت تبلیغات

دانلود پروژه صنعت تبلیغات

صنعت تبلیغات

فهرست مطالب
فصل اول…………………………
تبلیغات در ایران و چالشهای آن در سال اخیر
مقدمه…………………………..
امسال تبلیغات بازرگانی سازمان دهی می‌شود
نظر یک عکاس تبلیغاتی در مورد تبلیغات ایران
(کیوان بهپور، عکاس تبلیغاتی در امریکا)
با آشنایی نقاط قوت و ضعف به اهداف تبلغیاتی دست یابید.
چرا خودروسازان خارجی از تبلیغات در ایران پرهیز می‌کنند.
فصل دوم ………………………..
- تبلیغات، رسانه، گرافیک، بازاریابی .
- تأثیر گذارترین رسانة تبلیغاتی کدام است؟
- میزان تأثیر آگهی در مجلات ……….
- آتش بس اعلام نشده برای بیلبورد……
- آگهی در تلویزیون باید حرف تازه‌ای داشته باشد.
- تأثیر گرافیک در تابلوهای تبلیغاتی..
- معجزه تبلیغات حداقل! …………..
- راز بازاریابی یک پاستای برتر ……
- وسوسة الگانس ………………….
مروارید شر ق از نو کشف می‌شود………
بغداد در محاصره بیلبوردها…………
فصل سوم…………………………
تبلیغات با کم اینترنت و موبایل ……
تبلیغ SMS دم گوش مشترکان …………
تبلیغات موبایل آنتن نمی‌دهد………..
چرا تبلیغات اینترنتی……………..
چالشهای تلبیغات اینترنتی………….
ابزارهای تبلیغاتی / ترویجی اینترنت چه حرفی برای گفتن در دنیای
کلاسیک دارند؟ ……………………
تبلیغات در اینترنت با بودجة صفر……
طراحی وب سایت……………………
سرویس تبلیغات متنی چیست؟ …………
فصل چهارم……………………….
تبلیغات، اصطلاحات، واژه ها و اخبار …
منابع و مأخذ…………………….
فصل اول
 تبلیغات در ایران و چالشهای آن در سال اخیر
مقدمه
سالها پیش، زمانی که «سیهرو» سیاستمدار رومی گفت: « اگر بخواهی مرا متقاعد کنی باید اندیشه مرا بشناسی و اگر خواستی اندیشه مرا بشناسی، باید احساسات مرا درک کنی. پس باید یادگیری  که با کلمات من حرف بزنی. ارشمیدس دائم می‌گفت: آیا من می‌توانیم اهرمی داشته باشم که بتوانم با آن دنیا جابجا کنم. او نمی‌دانست که دهکده جهانی چگونه  به دهکده  اطلاعاتی تبدیل خواهد شده و با انتشار اطلاعات از طریق کتاب و رسانه‌های جمعی می توان دنیا را جابه جا کرد. والتر اسکات ، نویسنده معروف انگلیسی ، می‌گوید: جامعه هر روز با دو حرکت به حیات خویش ادامه می‌دهد. اولی حرکتی است که روزنامه‌های صبح به آن وارد می‌کنند و دومی تکانی است که روزنامه‌‌های عصر به آن می‌دهند.
انقلاب کبیر فرانسه این پیام را به ارمغان می‌آورد: مطبوعات نقش سنتی نظارت بر جامعه را به عهده دارد. و جوان ملی و جوهر انسان اندیشمند است و اندیشه را در بستر آزادی می‌پروراند. در نتیجه از ۱۷۸۹ (سال پیروزی انقلاب کبیر فرانسه) تا سال ۱۸۰۰ میلادی یعنی ظرف ۱۱ سال) ۱۳۵۰ روزنامه در فرانسه منتشر شد.[۱] فراموش نکنیم دانش و خرد محصول مطالعه است، نه گوش دادن به رادیو و تلویزیون. مطالعه باعث خود با تکاری و خلاقیت می‌شود.

(((برای دانلود کلیک کنید)))

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.